Søk i denne bloggen

torsdag 4. desember 2014

Når du gjør ting du ikke kan....

Å sy er litt nytt for meg, så det er "å gjøre ting jeg ikke kan"!

Julestrømpe, julesokk, alt etter hva du kaller det. Men mangen har jeg sydd, selv om det er noe jeg aldri har gjort før. Men de er med fòr alle sammen.



Og når det kommer til tevarmere er jeg like grønn som julesokken. Disse var det jo også veldigviktg at det var varmt fòr inni, for å holde på varmen på tekanna. 

På engelsk kalles disse for "cosy"!


En venninne bestilte et nett, så barnebarnet kunne ha dukkeklær i. Så jeg gjorde mitt aller beste. Sydde en kanal for å tre bånd i, og hadde et søtt rosa bånd gjennom.
 Slik ble den....

Fikk det for meg å strikke pulsvarmere, så det gjorde jeg etter eget hode, enda hodet mitt ikke er helt.... hehe!
Resultatet ble nå ikke så verst, heklet til og med en kant nede ved fingrene. Kanskje du kan se det?

LITT stolt over å gjøre slike ting jeg egentlig ikke kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar