Søk i denne bloggen

mandag 19. november 2012

Her er et lite innsyn på hytta mi!

Utenom hobbyen min, har jeg en stor lidenskap, hytta mi! Der er jeg så ofte jeg kan, og litt til...

Jeg har søkt Eigersund kommune om å få bygge ny terrasse, og fått ja til det. Så den skal jeg begynne på så fort det våres igjen. Før jeg bygger, må jeg single og legge drensrør mellom alle søylene på terrassen.

Dette skal jeg få hjelp av både sambo. og far til å gjøre. Her støyper de søylene ferdig.

Ytterdøra var et sørgelig syn, så den har min svigersønn vert så snill å bytte ut for meg.
Fint med ny dør.

Men nå har jeg pyntet (noe tidlig, ja, jeg vet) til jul her oppe....

Hjertekonglene og reinsdyrhornene er kjøpt på jobben min Feel!

Fatet og pynten i 1. og 3. etg. og duken er også kjøpt på Feel, mens det andre hadde jeg fra før.

Her er alt kjøpt på Feel, fatet er noe "gammelt" og vi har det ikke i butikken nå....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar