Søk i denne bloggen

mandag 16. juli 2012

Decoupage på lys og lerret!

Jada, det er sant. Nå har jeg prøvd meg på decoupage på lys også! Om det var så vellykket er en annen sak, siden jeg hoppet i det etter kun å ha lest om det i ca. 5 min. på nettet!
Her er to bilder av det lille lyset jeg laget:
Decopage på lys!

Decoupage på lys.

Og selvfølgelig har jeg laget flere lerreter:
Decoupage på lerret.
Dette valgte jeg å ikke ha krakkelering på. Men bunnen er rosa og hvitt, etterpå la jeg noen kobberstriper. Bildet skal jeg ha selv.

Bildet her ble ikke som jeg hadde forventet, men nå har barnebarnet mitt fått seg et dørskilt!

Decoupage på lerret.
Jeg elsker disse motivene, så jeg laget et til av det andre motivet (første kan du finne nedest på denne siden).
Selvsagt krakkelert.

Detaljbilde.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar